Äntligen är min cykel

lagad! så idag har jag och Saga cyklat till stallet och ridit våra finahästar!
De vart en lång skrittur på Sezam och Wiktor. De ska ju sättas igång efter sommarbetet nu så de får man göra lite långsamt. Sen fixade jag vatten åt hon som har stallets hästar också för hon är bortrest.
*
Saga var duktig som orkade cykla, men hon hade väldigt ont i benen på hemvägen :P Men kämpade på för fullt. Jag tyckte faktiskt inte de var de minsta jobbigt, förra året när jag cyklade var det drygt som tusan. Men jag har fått mycket mycket bättre kondis när jag var på praktik hos Evelina och jobbade istallet varje dag i 6 månader. De gav en super grundkondition till mig! Så den är nog tillbaka snart om jag fortsätter vara duktig och cyklar så ofta jag kan!
*
Alla här har ju varit lite sjuka och krassliga i några dagar, eller alla utom Linus. Tills igår då det slog till för honom, han är febrig och hostig å förkyld. Stackars krake. Han får kurera sig i sängen nu så han blir frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0