Fotboll

förra måndagen var vi iväg med Loke till fotbollsträningen i skultuna, han var super pepp men när han kom dit vart han så blyg så han tordes inte spela, han gjorde en övning sen satt han bara vid oss och kollade på. När vi åkte hem fick han världens ångest, grinade och ville spela. Så då bestämde han att NÄSTA måndag skulle han verkligen spela. Så idag åkte vi dit igen och den här gången började han spela med tränaren INNAN det ens börjat! Super kul. Han var jätte nöjd. Tyvärr är det bara 1 träning kvar sen är det slut, men det skulle antagligen bli innebandy för de som ville under hösten och vintern! Sen var det en cup på gryta den 11.e september som laget ska vara med på! Det blir roligt för honom!
*
*
Idag var jag och Adde på relaxen på klockartorpet efter vi lämnat barnen i skolan! Var super mysigt :) Bastade och badade bubbelpool. Sen åkte vi ner på stan och käkade lunch på Vivaldi, dit min mamma kom och åt med oss och sen kom Linda dit och mötte upp oss också! Sen gick vi vidare till Musikbörsen där Adde köpte en elbas och någon stämmgrejj till gitarren, min mamma köpte också en sån. Sen gick vi vidare till Myrorna där Adde letade efter en kofta vilket han också hittade för 80 kr! Jag hittade en fin stickad tröjja på HM's herr avdelning. På Onsdag ska jag träffa mamma igen, vi ska gå och shoppa till Saga's födelsedag som är på Lördag och kika på den nya gallerian, Adde är ledig så han häner också på oss! Sen ska han och jag på inskrivningen på MVC kl 13.00.
*
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0