Fredag

Idag är Saga och Loke på skolan igen. Jag å Adde är lediga. Ska hämta dem strax efter två och åka till Enköping.
Linus åker till Stockholm och är där hela helgen, han ska hälsa på syskon och hjälpa pappan med flytt.
Linda kanske följer med till Enköping annars hittar hon väl på något annat skoj kan jag tro.
Jag och Elsa har precis kommit hem från stallet. Hon var duktig och sprang när jag cyklade! Hon satt dock i korgen halva vägen hem för jag orkade inte hålla i kopplet. Vill inte ha henne lös på den stora bilvägen. Nu har jag faktiskt cyklat 3 ggr den här veckan och ska försöka göra det de två resterande dagarna också! Det är verkligen super skönt och roligt att cykla!
Ne nu är de nog dags att skutta in i duchen och sen kanske förtära någon lunch med min älskade man!
/ Evelina

Kommentarer
Postat av: emma

ORKADE INTE HÅLLA UPP KOPPLET.... hahah eve då..

2010-08-20 @ 13:20:25
URL: http://cherrybombshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0