Kultiration

skall jag och Adde på idag i Stockholm! Ska bli super kul. De spelar på http://www.reggaesthlm.se/stockholm-reggae-fest/ !
Den här veckan har mest gått ut på att, skjutsa barn till skolan, hämta barn i skolan, jag har hängt med Adde i studion när han har jobbat och målat o så har jag lasrat någon kund också. Träffat min fina kompis Evelina också!
På onsdag ska jag och Adde på inskrivning på MVC! Ska bli skoj och drygt å ta massa blodprov å grejjer. Gillar inte att få stora nålar i armvecket! Usch. Tur Adde är med och håller min hand.
Bebis är beräknad att komma någon gång runt den 30.e Mars och kommer om allt går som de ska, födas här hemma! Har kontaktat en hembarnmorska som skulle ringa upp mig någon gång nästa vecka när hon kommit tillbaka från sin semester.
Puss på er !!
/ Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0