Nära döden

Om jag kände mig lite småfebrig igår så kan jag säga att idag är det riktigt illa. Fy fan. Ligger och yrar på soffan och har ont i hela kroppen. Huvudvärken dödar mig.

De andra är okej idag, barnen som hostar lite bara. De andra vuxna(!?) är och jobbar och jag försöker hålla ställningarna här hemma. Som tur är så är ju barnen väldigt snälla. De har klättrat i äppelträd och lekt jaga runt huset, fångat larver och grodor och pysslat med tomma toarullar. Och lyssnat på Masshysteri. Såklart.
Jag blir så rastlös. Vill göra massa roliga saker! Inte ligga här och glo på dåliga repriser på tvn. Tyvärr bär benen mig inte några längre stunder.
Nu är Loke superhungrig, kanske jag borde börja fundera på att fixa lunch snart.
/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0